Pentru a vizualiza website-ul in intregime va rugam sa va logati fie cu
Facebook fie cu Google+


De ce merita sa te antrenezi dimineata


Iti dam 8 motive pentru care ar trebui sa faci efortul de a te trezi cu noaptea in cap.

 
Antrenamentul de dimineata este cel mai eficient! 1. Ai mai mult timp liber
Se spune ca in primele doua ore dupa ce te-ai trezit ar trebui sa faci totul fara sa stai pe ganduri si sa iei vreo decizie. Daca reusesti sa strecori si antrenamentul in aceasta rutina nici nu vei mai simti ca te-ai trezit devreme. In plus, seara, in loc sa te antrenezi, vei putea sa te intalnesti cu prietenii.

2. Incepi ziua mult mai bine
Sa dam drumul la motoare, zic! Iar asta se intampla mult mai usor cu un antrenament matinal. In loc sa te tarasti pana la munca, gandindu-te ca ai mai fi dormit o ora, vei ajunge la birou fresh şi plin de energie. In special daca ai un job care presupune sa fii tintuit intr-un scaun opt ore.

3. Va fi mai greu sa renunti la antrenament
Asta daca reusesti sa iti strecori antrenamentul in rutina despre care vorbeam. Studiile arata ca peste 90% dintre oamenii care merg constant la sala o fac dimineata. Mi-e greu sa cred că tu vei fi o excetie.

4. Iti vei regla apetitul pentru intreaga zi
Povestile cu "nu pot sa mananc dimineata" sunt la tot pasul. Dar daca te vei antrena la prima ora, vei cunoaste un alt tip de pofta de mancare, o pofta mult mai sanatoasa.

5. Motivatia este cheia succesului
Si cum sa ramai motivat, daca nu cu ajutorul celor din jurul tau? La ora 7.00 la sala NU e pustiu. Vei gasi o gramada de oameni care fac acelasi lucru ca si tine, chiar daca unii mai greu si altii mai usor. Stii bine ca te va ajuta.

6. Vei deveni mult mai disciplinat/a
Motivul pentru care nu iti faci patul si nu iti speli cana dupa ce ti-ai baut cafeaua este "fiindca e prea dimineata". Dar odata ce corpul tau se va obisnui cu antrenamentele matinale vei avea alta energie la prima ora, chiar si inainte sa mergi la sala sau in parc la alergat. De cand voiai asta, nu?

7. Somnul va fi din nou somn
Daca pana acum am vorbit despre "trezit", sa mai vorbim si despre "culcat". Corpul tau iti va spune care este ora de culcare si, in plus, te vei odihni mult mai bine. In plus, trezindu-te in zori, vei adormi mult mai uşsr seara.

8. Vei avea o alta atitudine
Daca esti genul de calator care-si tine privirea in pamant atunci cand circula cu metroul, ei bine, pana aici a fost. Pentru ca iti dau multa energie, antrenamentele matinale te vor tine cu capul sus si vei fi mult mai concentrat la tot ceea ce vei face de-a lungul zilei.


Ce este indicat sa consumi inainte, in timpul, si dupa antrenament pentru a avea un randament mai bun.

Daca mananci corect inainte de antrenament vei avea mai multa energie si vei arde mai multe calorii. Cantitatea si continutul alimentelor, precum si momentul in care le consumi, pot juca un rol important in rezultatele exercitiului fizic.
Acestea vor determina nivelul de energie din timpul exercitiului fizic si cat de bine isi va reveni corpul dupa efort. In primul rand, trebuie sa retinem doua aspecte: este o greseala sa te infometezi, dar nici nu poti depune efort pe un stomac plin. Ideea ca vei arde mai multa grasime pe stomacul gol este cea mai mare greseala.
Mai trebuie sa luam in calcul faptul ca cea mai mare parte din energia pe care o folosesti in timpul efortului fizic nu vine de la ultima masa luata, ci de la carbohidratii si grasimea stocate in muschi, ficat si celule.

 

 

Tehnici simple si eficiente din Ju jitsu,Krav maga,Box,Judo, adaptate pentru situatii reale de conflict. Pentru ca autoapararea nu presupune doar cunoasterea unor anumite procedee si tehnici de lupta subliniem faptul ca asiguram si pregatirea psihologica pentru situatiile conflictuale ipotetice . Programul de autoaparare este structurat si adaptat pentru fiecare categorie de varsta,(de la copii si pana la adulti)si se efectueaza separat cu fiecare dintre categoriile mai sus mentionate. In plus pentru Doamne si Domnisoare exista un program special de antrenament in care se simuleaza cele mai frecvente agresiuni care pot avea loc asupra lor si evident se prezinta si solutiile personalizate si adaptate fiecarei persoane in parte . Este necesara evaluarea fiecarei persoane pentru ca nu toate tehnicile se potrivesc tuturor. De aceea trebuie gasit si adaptat fiecare procedeu in functie de greutatea,conditia fizica ,inaltimea.etc. fiecarei persoane.
Suntem realisti si nu va promitem ca dupa aceste cursuri o sa puteti face fata oricarei situatii conflictuale care ar putea aparea in viitor insa va putem garanta ca va veti putea descurca fara a va pune viata in pericol in 80 la suta din situatiile care se pot ivi.Va asteptam cu nerabdare .Poate macar o singura data in viata va fi nevoie sa actionezi pentru a-ti proteja viata sau pentru a o proteja pe a celor dragi si atunci va trebui sa sti cum sa faci asta.
Incepand cu 7.07.2015 Marti si Joi ora 15:30 - 16:30 si Sambata ora 13:00-14:00
Va asteptam cu drag!
Vizualizări: 8209 | Adăugat de: spowku | Data: 06.07.2015 | Comentarii (0)

OFERTA LUNII IULIE VALABILA 1.07.2015 - 5.07.2015 TINA FIT GYM SCOATE IN PROMOTIE: 5 Abonamente FULL ZONE pe o perioada de 3 luni la PRETUL 390 lei sau 5 Abonamente Full Zone pe o perioada de 1 luna la PRETUL 150 lei Full Zone : Fitness,Aerobic,Bootcamp,TRX,Zumba,Dance Style
Vizualizări: 7098 | Adăugat de: spowku | Data: 02.07.2015 | Comentarii (0)

 

Tina Fit Gym scoate la vanzare 10 Abonamente lunare Full Zone  reduse

de la 200 lei la 150 lei

Full ZONE: Acces nelimitat la toate activitatile noastre

(fitness/aerobic/zumba/bootcamp/trx/dance style)

Vizualizări: 2400 | Adăugat de: spowku | Data: 27.06.2015 | Comentarii (0)

 

Tina Fit Gym si Stelian Tufaru va invita la un alt fel de pregatire

in aer liber, ce se va desfasura Marti si Joi orele 20:00 pe STADIONUL

 IOLANDA BALAS ( in apropierea Muzeul Satului sau Parc Herastrau) 

si SAMBATA ora 10:00 pe STADIONUL NATIONAL LIA MANOLIU.

PRET 15 lei sedinta sau 90 lei 8 sedinte

Plata se face la RECEPTIA salii sau direct pe stadion! 

 

Vizualizări: 2109 | Adăugat de: spowku | Data: 26.06.2015 | Comentarii (0)

 

Din 29.06.2015 incep cursurile de Karate Traditional

sustinute de catre Sensei Sorin Nita. In fiecare Luni,

Miercuri si Vineri de la ora 16.00-17.00. Pt detalii:

0746277737 sau 0756166661 

Ataşamente: 1 · 2
Vizualizări: 1624 | Adăugat de: spowku | Data: 24.06.2015 | Comentarii (0)

 

Va reamintim ca miercuri 17.06.2015 se va efectua ultima sedinta de Kangoo Jumps a acestei veri!

Va aducem la cunostiinta ca de Luni 22.06.2015 Programul de Aerobic va suferi mici modificari

Luni

17:00-18:00  *Step Aerobic*-Stelian Tufaru

18:00-19:00  *Bootcamp/TRX* -STelian Tufaru

19:00-20:00 *Cardio Mixt* -Florin Radulescu

20:00-21:00 *Tae-Bo* -Florin Radulescu

21:00-22:00 *Dance Style* -Florin Radulescu 

Miercuri

17:00-18:00  *Tae-Bo*-Stelian Tufaru

18:00-19:00  *Bootcamp/TRX* -STelian Tufaru

19:00-20:00 *Total Body* -Florin Radulescu

20:00-21:00 *Step Aerobic* -Florin Radulescu

21:00-22:00 *Dance Style* Florin Radulescu

 

Vizualizări: 1621 | Adăugat de: spowku | Data: 16.06.2015 | Comentarii (0)

1 2 »

Adresa: Str. Vasile Lascar, Nr. 105, Sector 2, Bucuresti;
Telefon: +40756952301
E-mail: tinafitgym@mail.com
Facebook: TinaFitGym